Subject: FW: Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL) ülevõtmise valikute kohta
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>,Häli Altmets <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 08:43:57 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 8:21 AM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>; Eesti 
Pangaliit <[email-masked]>; Finance Estonia 
<[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Võlausaldajate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Tarbijakaitse Liit 
<[email-masked]>; Finantsinspektsioon <[email-masked]>; 
[email-masked]; MTÜ Eesti Krediidiandjate Liit <[email-masked]>; 
[email-masked]; Eesti Juristide Liit <[email-masked]>; 
Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Harju MK info <[email-masked]>; virumk.info 
<[email-masked]>; Tartumk info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna 
Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli 
sotsiaalteaduskond <[email-masked]>; Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL) 
ülevõtmise valikute kohta

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL) 
ülevõtmise valikute kohta

Registreerimise kuupäev: 21.05.2024

Registreerimise number: 10-4/4356-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee